<< |
>>
#4861 Dodano: 24-04-2011 22:03. Głosów: 227
sayler666::
p1.Y = L1a * (float)(2 * srOk.X - 2 * L1a * L1b + 2 * L1a * srOk.Y - Math.Sqrt(Math.Pow((-2 * srOk.X + 2 * L1a * L1b - 2 * L1a * srOk.Y), 2) - 4 * (L1a * L1a + 1) * (-2 * L1b * srOk.Y + srOk.Y * srOk.Y - proOk * proOk + srOk.X * srOk.X + L1b * L1b))) / (2 * (L1a * L1a + 1)) + L1b;
sayler666::
jestem pro - zadziałało za pierwszym razem:D
Kambey::
jak byś mi coś takiego zrobił w kodzie
to bym cie kablem od klawiatury zabił
<< |
>>
p1.Y = L1a * (float)(2 * srOk.X - 2 * L1a * L1b + 2 * L1a * srOk.Y - Math.Sqrt(Math.Pow((-2 * srOk.X + 2 * L1a * L1b - 2 * L1a * srOk.Y), 2) - 4 * (L1a * L1a + 1) * (-2 * L1b * srOk.Y + srOk.Y * srOk.Y - proOk * proOk + srOk.X * srOk.X + L1b * L1b))) / (2 * (L1a * L1a + 1)) + L1b;
sayler666::
jestem pro - zadziałało za pierwszym razem:D
Kambey::
jak byś mi coś takiego zrobił w kodzie
to bym cie kablem od klawiatury zabił